Stttt.... Ini 30 Rahasia Wanita Yang Tidak Boleh Dibaca Wanita, Lagi PDKT Sama Cewek? Ini Penting Buat Kamu.. - Berita Hot Terkini
loading...

Stttt.... Ini 30 Rahasia Wanita Yang Tidak Boleh Dibaca Wanita, Lagi PDKT Sama Cewek? Ini Penting Buat Kamu..

Ads

Memanglah tak ada yang tahu apa isi hati tiap-tiap kaum hawa. Terlebih isi hati golongan wanita kadang-kadang susah untuk diterka.

Kadang-kadang menginginkan A namun besoknya dapat beralih jadi B. Bagaimana dengan rahasia-rahasia kaum hawa yang ada pada hati, tersebut rahasianya :

1. Apabila seseorang kaum hawa menyampaikan dia tengah bersedih, namun dia tak meneteskan airmata, itu bermakna dia tengah menangis didalam hatinya.

2. Apabila dia tak menghiraukan anda sesudah anda menyakiti hatinya, tambah baik anda berikan dia saat untuk menentramkan hatinya sebelumnya anda menyapa dengan perkataan maaf.

3. Kaum hawa susah untuk mencari suatu hal yang dia tidak suka mengenai orang yang paling dia sayang (karenanya banyak kaum hawa yang patah hati apabila hubungan putus di dalam jalan).

4. Bila sorang kaum hawa jatuh cinta dengan seseorang lelaki, lelaki itu bakal sentiasa ada di fikirannya meskipun saat dia tengah dengan lelaki lain.

5. Apabila lelaki yang dia cintai merenung tajam kedalam matanya, dia bakal cair menyerupai coklat!!

6. Kaum hawa memanglah suka pada pujian namun senantiasa tidak paham langkah terima pujian.

7. Bila anda tak sukai dengan gadis yang suka pada anda 1/2 mati, tolak cintanya dengan lembut, janganlah kasar lantaran ada satu semangat dalam diri kaum hawa yang anda tidak bakal tahu apabila dia sudah bikin ketentuan, dia bakal lakukan apa sajakah.

8. Bila seseorang gadis tengah menghindari diri darimu sesudah anda tolak cintanya, biarlah dia untuk saat itu juga. Bila anda masihlah menginginkan berasumsi dia seseorang kawan, coba tegur dia perlahan.

9. Kaum hawa sukai meluahkan apa yang mereka rasa. Musik, puisi, lukisan serta tulisan yaitu langkah termudah mereka meluahkan isi hati mereka.

10. Janganlah sesekali beritahu pada wanita mengenai apa yang bikin mereka segera terasa tidak bermanfaat.

11. Berlaku sangat serius dapat mematikan mood kaum hawa.


12. Apabila kesatu kali lelaki yang dicintainya tengah diam memberi tanggapan positif, umpamanya menghubunginya lewat telephone, si gadis bakal berlaku acuh tidak acuh seakan-akan tak tertarik, namun sesungguhnya dia bakal berteriak suka serta tidak hingga sepuluh minit, semuanya beberapa rekannya bakal tahu berita itu.

13. Salah satu senyuman berikan seribu makna untuk kaum hawa. Jadi janganlah senyum asal-asalan pada kaum hawa.

14. Bila anda suka pada sorang kaum hawa, awalilah dengan persahabatan. Lalu biarlah dia mengenalmu lebih dalam.

15. Bila sorang kaum hawa berikan seribu satu argumen setiap saat anda ajak keluar, tinggalkan dia lantaran dia memanglah tidak tertarik denganmu.

16. Namun bila kurun waktu yang sama dia menghubungimu atau menanti panggilan darimu, lanjutkan usahamu untuk memikatnya.

17. Janganlah sesekali menebak apa yang dirasakannya. Bertanya dia sendiri!!

18. Sesudah sorang gadis jatuh cinta, dia bakal kerap bertanya-tanya kenapa saya tidak berjumpa lelaki ini lebih awal.

19. Bila anda masihlah mencari-cari langkah yang paling romantis untuk memikat hati sorang gadis, bacalah buku-buku cinta.

20. Apabila setiap saat lihat photo berbarengan, yang kesatu di cari oleh kaum hawa adalah siapa yang berdiri di samping buah hatinya, lalu barulah dianya.

21. Bekas pacarnya bakal senantiasa ada di fikirannya namun lelaki yang dicintainya saat ini bakal ada ditempat teristimewa di hatinya!!

22. Satu perkataan " Hi " saja telah cukup menceriakan harinya.

23. Rekan sebaiknya saja yang tahu apa yang tengah dia rasa serta lewati.

24. Kaum hawa paling tidak suka lelaki yang berbaik-baik dengan mereka hanya untuk menggaet kawan mereka yang paling cantik.

25. Cinta bermakna kesetiaan, jujur serta kebahagiaan tanpa ada prasyarat.

26. Semuanya kaum hawa inginkan seseorang lelaki yang dicintainya dengan sepenuh hati..

27. Senjata kaum hawa yaitu airmata!!

28. Kaum hawa sukai bila sesekali orang yang disayanginya berikan kejutan buatnya (hadiah, bunga atau sebatas kalimat romantis). Mereka bakal terharu serta rasakan kalau dianya di cintai setulus hati. Dengan adanya ini dia tidak bakal beberapa sangsi terhadapmu.

29. Kaum hawa gampang jatuh hati pada lelaki yang perhatian kepadanya serta baik terhadapnya. So, bila ingin memikat kaum hawa pandai-pandailah..

30. Sesungguhnya gampang mengambil hati kaum hawa kerena apa yang dia ingin hanya perasaan di cintai serta disayangi sepenuh jiwa.

sumber : globalholic.blogspot

Subscribe to receive free email updates: